ILAC Customer Service
|
 |
-
Kurz Service Excellence for Business z Toronta / Vancouver určitě obohatí tvůj životopis
-
Pracovní povolení na poloviční úvazek
-
Povinná, placená praxe v Kanadských firmách
-
Stipendium vyše 6200 CAD!
Studenti se naučí základy zákaznického servisu pro různé pozice jako event coordinator, hospitality representatives, retail sales associates nebo food and beverage servers.
Součástí studia jsou i pozvaní hosté z velkých úspěšných firem jako například Mercedes, Coca-Cola, TD Bank, Starbucks a jiní, kteří se se studenty dělí o své vlastní zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a vypracování se na vedoucí pozice těchto společností.
SERVICE EXCELLENCE FOR BUSINESS DIPLOMA
Délka programu: roční Coop program / 24 týdnů studium + 24 týdnů praxe/
Poplatky:
Registrační poplatek: 200 CAD
Materiál: 120 CAD/kniha nebo 700 CAD/ celý set
Školné: 12 000 CAD / možnost získat stipendium ve výši 6240 CAD/ = 5 760 CAD!
SERVICE ESSENTIALS FOR BUSINESS CERTIFICATE
Délka programu: pulroční Coop program / 13 týdnů studium + 13 týdnů praxe/
Poplatky:
Registrační poplatok: 200 CAD
Materiál: 400 CAD/ celý set pri platbě vopred, 480 CAD pri platbě na míste
Školné: 10 000 CAD / možnost získat stipendium ve výši 4700 CAD/ = 5300CAD!

Podmínky přijetí:
-
angličtina na úrovni IELTS 4,5 /možnost udělat test školy ILAC – Pre-advanced level/
-
věk 18 -30 let
-
maturita
-
motivační list /pro získání stipendia/
-
vyplnění dotazníku
-
předcházející zkušenosti v zákaznickém servise výhodou /reference/
-
úspěšné absolvování skype interview
Škola má v nabídce také jazykové kurzy jako přípravu pro ty, kteří potřebují dosáhnout požadovaný level ovládání anglického jazyka.
V případe zájmu nebo otázok, nás neváhej kontaktovat! :) 
|